دسته‌بندی نشده

حریم خصوصی فروشگاه اینترنتی هاله افزار

ترتیب مقاله

فروشگاه اینترنتی هاله افزار ضمن احترامی که برای حریم خصوصی کاربران قائل است، برای خرید،ثبت نظر و دریافت خبرنامه و استفاده از برخی امکانات وب سایت اطلاعاتی را از کاربران درخواست میکند تا بتواند خدماتی امن و مطمئن را به کاربران ارائه دهد.برای ارسال سفارش، اطلاعاتی مانند آدرس، شماره تلفن و ایمیل مورد نیاز است و از آنجایی که کلیه فعالیت های فروشگاه اینترنتی HAC قانونی و مبتنی بر قوانین تجارت الکترونیک صورت میگیرد.
همچنین فروشگاه اینترنتی HAC ممکن است برای ارتباط با مشتریان، بهینه سازی محتوای وب سایت و بازاریابی از برخی اطلاعات استفاده کند و برای اطلاع رسانی رویدادها و اخبار،خدمات و سرویس های ویژه برای اعضای سایت ایمیل یا پیامک ارسال نماید.در صورتی که تمایل به دریافت ایمیل و پیامک نداشته باشند، میتوانند عضویت دریافت خبرنامه را از قسمت پروفایل لغو کنند.
فروشگاه اینترنتی HAC همانند سایر وب سایت ها از جمع آوری IP و کوکی ها استفاده میکند.از کوکی ها می توان بمنظور شناسایی آدرس پروتکل اینترنت و همچنین افزایش سرعت وقتی که در حال مشاهده سایت هستید و یا میخواهید مجددا وارد سایت شوید استفاده کرد.
شما میتوانید تنظیمات مرورگرتان را به نحوی تنظیم کنید که کوکی ها را نپذیرد.اما این کار باعث میشود استفاده شما ازسایت با محدودیت هایی مواجه شود.خواهش ما از شما این است که به ما اعتماد کنید وبا خیالی آسوده از این که کوکی ها شامل هیچ گونه استفاده از اطلاعات شخصی شما نمیشود و همچنین هیچ ویروسی کامپیوتر شما را تهدید نخواهد کرد.
این وب سایت از Google Analytics که یک سرویس آنالیز شده توسط شرکت گوگل میباشد استفاده میکند.Google Analytics حاوی کوکی هایی به شکل فایل های Text می باشد به وب سایت در تحلیل چگونگی استفاده کاربران از آن کمک میکند.
فروشگاه اینترنتی HAC تمام همواره میکوشد تا خریدی امن ومطمئن را برای شما خریداران عزیز فراهم کند.

دیدگاهتان را بنویسید