مزایای تمدید و دریافت آخرین نسخه بروز رسانی شده

تلفن تماس : 38427-021    داخلی 106 – 107

خدمات تعهد شده در مدت زمان اعتبار تمدید پشتیبانی (به صورت رایگان و در محل شرکت توسعه خدمات طرفه نگار و یا شعب و نمایندگی های معتبر)

ارائه نسخه های جدید

رفع ایراد نرم افزار (باگ) در قسمت های مختلف نرم افزار

برنامه ریزی قفل پاک شده

جایگزینی سی دی مفقود شده (ارائه ی مجدد سی دی)

رفع مشکل به صورت تلفنی

اضافه نمودن امکانات به کدهای جامع

آموزش اولیه کار با نرم افزار توسط موسسه آموزشی طرفه نگار صرفا جهت سال اول پس از خرید و بسته به نوع نرم افزار خریداری شده

آموزش محصولات تک کاربره در محل شرکت و آموزش محصولات شبکه، سه جلسه (شامل یک جلسه نصب و دو جلسه آموزش) در محل مشترک رایگان می باشد.

خدمات قابل ارائه با پرداخت هزینه در زمان اعتبار تمدید پشتیبانی

کمک به حل مشکل ناشی از کاربر در قسمت های مختلف برنامه (در صورت مراجعه به محل مشترک هزینه ایاب و ذهاب به عهده مشترک می باشد)

ارائه ی رمز دسترسی به برنامه (در صورت فراموشی)

نصب مجدد نرم افزار یا بانک های اطلاعاتی سال های قبل

افزایش کیت و امکانات

تبدیل نوع قفل (پارالل به USB و بر عکس)

آموزش کار با نرم افزار در محل مشتری یا نمایندگی های فروش و خدمات

رفع برخی از مشکلات نرم افزار از طریق برقراری ارتباط از راه دور، از بستر اینترنت (در صورت بروز هر گونه مشکل احتمالی در سیستم متقاضی، شرکت مسئولیتی بر عهده نخواهد داشت)