نرم افزار CRM مدیریت ارتباط با مشتری

نرم افزار CRM تمام داده های مشتری را در یک پایگاه داده متمرکز جمع آوری می کند و آن را جامع می کند. سازمان‌ها از سیستم‌های CRM استفاده می‌کنند تا اطمینان حاصل کنند که اطلاعات تماس و تعامل با مشتری (و بالعکس) را می‌توان به راحتی پیدا کرد، طبقه‌بندی کرد و در هر زمان تغییر داد. ذینفعان را می توان به صورت سلسله مراتبی در یک شرکت یا سازمان ذخیره کرد و به تیم های فروش دید کلی از نحوه تعامل همه کارکنان مرتبط با مشتری می دهد.

راه حل جامع و یکپارچه ما برای کسب و کار شما

از منابع فروش و بازاریابی گرفته تا خدمات باشگاه مشتریان و فروش آنلاین
یک سیستم CRM جامع است و می تواند به راحتی کلیه فرآیندهای تجاری مانند عرضه محصول، بازاریابی و تبلیغات، جذب و حفظ مشتری، فروش آنلاین محصول و خدمات پس از فروش را برای افزایش و بهبود فروش مدیریت کند.ما راه حل های نرم افزاری یکپارچه ارائه می دهیم. ما کیفیت ارتباطات را بهبود می بخشیم و استراتژی های فروش بهینه را ایجاد می کنیم.

برنامه CRM در شرکت شما

دسترسی سریع و آسان به اطلاعات مشتری و تماس
تصور کنید کسب و کار شما آنقدر جالب است که روزانه تماس های زیادی برای خرید محصولات و استفاده از خدمات خود دارید و کارشناسان شما با بسیاری از سرنخ ها و مشتریان بالقوه تماس می گیرند و نرم افزار CRM استفاده نمی شود یا عملکرد ضعیفی دارد. مورد استفاده قرار گرفت. شما از برنامه CRM خود راضی نیستید. هر یک از این سرنخ ها و مشتریان بالقوه نیاز به پیگیری منظم و ارتباط موثر دارند تا از شما خرید کنند و سپس به مشتریان وفادار شما تبدیل شوند. از طرفی با گسترش ارتباطات و زمان محدود، اگر به اطلاعات مشتری و هر پروژه ای که هستید دسترسی نداشته باشید، فرصت های زیادی را از دست خواهید داد.

ارائه خدمات پشتیبانی در لحظه و با کیفیت

ارائه مشاوره، آموزش و به روز رسانی نرم افزاری مرتبط با کسب و کار بر اساس نیازهای شما، اجرای نرم افزار CRM شما را به بهترین شکل ممکن می سازد.
گروه بندی بر اساس کسب و کار شما با قابلیت سفارشی سازی بر اساس خواسته های شما؛ ورودی ها، فرآیندها و چرخه های کاری را می توان تعریف کرد.
سادگی و سهولت استفاده از دغدغه های اصلی کاربران یک نرم افزار است. سهولت استفاده و یادگیری برنامه در زمان کوتاه مهمترین بخش این ابزار است.

چرا نرم افزار CRM

ما خوشحالیم که با مشتریان صحبت می کنید 
سادگی و کاربر پسند بودن نرم افزار CRM به شما کمک می کند تا به سرعت نرم افزار موجود در مجموعه خود را استقرار و استفاده کنید و متخصصان شما از تمامی ابزارهای لازم برای برقراری ارتباط موثر با مشتریان استفاده خواهند کرد.
شرکت شما دارای الزامات شخصی سازی است که می توانید به راحتی در یک سیستم CRM پیاده سازی کنید. نرم افزار CRM را می توان با توجه به نیاز شما برنامه ریزی و پیاده سازی کرد. فرآیندهای کاری؛ بخش های مختلف نرم افزار، از جمله گروه بندی و دسترسی، پویا هستند، بنابراین شما بهترین نرم افزار CRM را برای مجموعه خود دارید.

تمام ویژگی هایی که برای مدیریت کسب و کار خود نیاز دارید

بازاریابی
  • طراحی فرایند های کمپین
  • به کار گیری ابزار های بازاریابی
  • برآورد درآمد و هزینه های کمپین

پیاده سازی استراتژی های حفظ مشتریان و توسعه سبد خرید مشتریان بالفعل

ارائه برنامه بازاریابی به کارشناسان و ارائه گزارش تحلیلی از عمکرد آن ها

مدیریت ارتباط هوشمند
  •  تلگرام، اس ام اس و ایمیل مارکتینگ
  •  لینک با شبکه های اجتماعی
  •  ارتباط با مراکز تماس سانترال و ویپ

ارسال و دریافت پیام به صورت تکی،
گروهی و اتوماتیک برای مشتریان در مراحل مختلف فرایند های بازاریابی

مدیریت سرنخ ها و فرصت ها

ثبت و دسته بندی سرنخ ها و فرصت ها به صورت داینامیک و پیگیری آن ها طبق فرایند های تعریف شده تا مرحله تبدیل به مشتری و گزارش گیری از نرخ تبدیل سرنخ ها به مشتری

کنترل عملکرد کارشناسان بازاریابی

حسابداری فروش

  •  صدور پیش فاکتور و فاکتور فروش که به صورت زنجیره ای با انبار لینک هستند و قابلیت چاپ با فرمت های مختلف
  •  امکان تعریف لیست قیمت های مختلف
  •  ثبت و مدیریت پرداخت ها و تعریف انواع پرداخت به همراه اندیکاتور
  •  مدیریت چک ها و بدهی مشتریان

مدیریت تیکت ها

  •  تعریف و دسته بندی تیکت های پیش فرض
  •  ثبت تیکت توسط مشتری به صورت آنلاین
  •  طراحی فرایند های خدمات پشتیبانی
  •  نظرسنجی و بررسی رضایت مشتریان
  •  گزارش گیری براساس خدمات ارائه شده

گارانتی

  • تعریف شماره سریال و تاریخ گارانتی برای هر کالا
  •  گزارش گیری از خدمات ارائه شده به هر کالا براساس شماره سریال
  •  مدیریت گارانتی برای هر کالای فروش رفته
  • مدیریت و تمدید قرارداد خدمات پشتیبانی

مدیریت قراردادها

  • طراحی فرمت قراردادها
  • دسته بندی قراردادها
  •  مدیریت قیمت ها براساس نوع مشتریان
  •  ایجاد گردش کار جهت تنظیم و صدور و تایید قرارداد ها داخل سازمان

گزارش ساز

  • چارت ها و داشبورد های مدیریتی
  •  تهیه گزارش های تحلیلی و آماری براساس مشتریان
  •  گزارش های مالی براساس کلیه پارامترهای پیش فاکتور و فاکتور و قراداد و پرداخت ها
  •  گزارش های انبارداری

مدیریت تماس ها

  • مدیریت تماس های ورودی و خروجی و امکان ضبط مکالمات
  • نمایش اطلاعات مشتریان در هنگام تماس
  •  گزارش گیری از انواع تماس ها و عملکرد پرسنل

crm2

شما می توانید نرم افزار CRM را بر اساس نیاز و متناسب با کسب و کار خود تهیه کنید.

نسخه شرکتی
پشتیبانی از کلیه ماژول ها و محدودیت افزایش تا50 کاربر
قابل اجرا در وب یا فضای ابری– ویندوز – موبایل
نصب و استقرار رایگان
برگزاری یک دوره تحلیل و آموزش کامل رایگان
قابلیت ارتقا به نسخه های بالاتر
پشتیبانی در لحظه و بدون نوبت
نسخه سازمانی
پشتیبانی از کلیه ماژول ها بدون محدودیت افزایش کاربر
قابل اجرا در وب یا فضای ابری– ویندوز – موبایل
نصب و استقرار رایگان
برگزاری یک دوره تحلیل و آموزش کامل رایگان به همراه مشاوره
پشتیبانی در لحظه و بدون نوبت
امکان دریافت درخواست فراهم می باشد
نسخه سفارشی
پشتیبانی از کلیه ماژول ها بدون محدودیت افزایش کاربر
قابل اجرا در وب یا فضای ابری– ویندوز – موبایل
نصب و استقرار رایگان
برگزاری یک دوره تحلیل و آموزش کامل رایگان به همراه مشاوره
پشتیبانی در لحظه و بدون نوبت
امکان دریافت درخواست و سفارشی سازی فراهم می باشد

دسته بندی و گروه بندی مشتریان

مدیریت فعالیت ها و وظایف

  • امکان گزارش گیری از انواع گروه ها در نرم افزار CRM
  • تعیین کلیه گروه ها بصورت داینامیک
  • تقسیم کردن مشتریان به گروه های هم سان تر و ارائه ارزش پیشنهادی متناسب با هر گروه
  • مشاهده سوابق مالی در پرونده مشتری و امکان نمایش و مخفی کردن در پرونده
  • ثبت کلیه فعالیت های انجام شده در پرونده مشتری
  • ثبت اتفاقات تماس به تفکیک نوع تماس ( مذاکره حضوری ، مذاکره تلفنی ، ایمیل ، فکس … )
  • امکان ارسال رونوشت برای مدیران توسط نرم افزار CRM
  • امکان ارجاع کار به همکاران و گردش کار
  • امکان آلارم گذاری در مذاکرات در نرم افزار CRM

پرونده اطلاعات مشتری

  • رصد رفتار مشتری در سیستم(مربوط به خدمات ارائه شده به مشتری)
  • ثبت کلیه پیگیری ها و مذاکرات در پرونده مشتری
  • توجه به نیاز های ویژه هر مشتری با ثبت دقیق خواسته ها
  • دسترسی به تمامی اطلاعات مشتری در نرم افزار CRM ایده آل در کمترین زمان
  • ارتباط و مراقبت مستمر از مشتریان
  • ثبت کلیه تماس ها و تعاملات مشتریان با قابلیت پیگیری در نرم افزار CRM ایده آل
  • ثبت اطلاعات مربوط به رضایت مشتری
  • شناسایی درخواست های پرتکرار مشتریان توسط نرم افزار CRM ایده آل
  • پیگیری سرنخ های افراد از دست رفته و افرادی که مشتری شده اند
  • ایجاد کمپین های بازاریابی ( ایمیل، sms ، تلفن و ..)
  • قابلیت تجزیه و تحلیل بازخوردها در سمینارها و نمایشگاهها

فرایند ساز

  • تعریف مراحل کامل از فرصت تجاری تا تبدیل شدن به مشتریان بالفعل
  • تعریف داینامیک کلیه چرخه های کاری در نرم افزار CRM
  • امکان ارسال پیامک اتوماتیک در لحظه یا به صورت زمان بندی در هر مرحله از چرخه های کاری
  • امکان اجباری کردن هر یک از مراحل کاری
  • امکان گردش کار بین همکاران در هر یک از مراحل کاری در نرم افزار CRM
  • گزارش گیری از کلیه مراحل
  • امکان آلارم گذاری بر روی هر یک از مراحل در هر چرخه کاری
  • ثبت مذاکرات به صورت جداگانه در هر یک از چرخه های کاری در نرم افزار CRM

قیف فروش

  • مشاهده مشتریان در هر یک از مراحل کاری
  • امکان مدیریت کامل قیف فروش در نرم افزار CRM
  • گزارش گیری از فرایندهای کاری
  • کنترل مشتریان هر کارشناس فروش بر اساس وضعیت ها و فرایندها در نرم افزار CRM
  • تعریف و مدیریت گروه های کاربران و نمایندگان با تعیین سطح دسترسی
  • امکان بررسی نحوه عملکرد نمایندگان و مقایسه نمایندگان و محدود کردن سطح دسترسی در نرم افزار CRM

تقویم کاری

  • مشخص شدن برنامه روزانه هر کارشناس در نرم افزار CRM
  • امکان مشاهده برنامه روزانه هر فرد توسط مدیریت
  • امکان تعیین اولویت برای انجام برنامه روزانه در نرم افزار CRM
  • امکان تعریف وظیفه برای کارشناسان در کارتابل

گزارش ساز

  • قابلیت گزارش گیری از نرخ تبدیل سرنخ ها
  • گزارش گیری های مختلف براساس رفتار و عملکرد مشتری در نرم افزار CRM
  • گزارش های کمی و کیفی از عملکرد کاربران
  • گزارش های مالی براساس کلیه فیلدهای ثبت شده در فاکتور در نرم افزار CRM
  • گزارش های مالی از دریافتی ها و پرداختی ها
  • انواع گزارشات از میزان فروش کارشناسان در نرم افزار CRM
  • گزارش های تحلیلی از فروش محصولات براساس ریالی و تعدادی
  • چاپ گزارشات با فرمت های مختلف و امکان دریافت انواع خروجی از سیستم

اس ام اس مارکتینگ

  • ارسال پیامک به صورت دستی از طریق پرونده مشتریان در نرم افزار CRM
  • ارسال پیامک به صورت گروهی و هدفمند
  • ارسال پیامک به صورت اتوماتیک در نرم افزار CRM
  • امکان دریافت پیامک
  • تعیین متن پیش فرض برای ارسال پیامک ها
  • ارسال پیامک با الگو خاص در نرم افزار CRM

مدیریت پیام های درون سازمانی

  • تعریف کلیه افراد درون سازمان و تخصیص دسترسی بر اساس نقش ها
  • امکان ارتباط از طریق چت درون سازمانی در نرم افزار CRM
  • نمایش زمان دریافت و زمان رویت پیام به ارسال کننده
  • امکان پاسخ و گردش پیام در بین همکاران در نرم افزار CRM

مدیریت تماس ها

  • ثبت کلیه تماس در یک روز در نرم افزار CRM
  • قابلیت نمایش اطلاعات تماس گیرنده و نمایش پرونده در حال پیگیری
  • امکان تفیکیک تماس از سمت شرکت و مشتری و هم چنین تعداد خطوط و داخلی ها
  • دستیار تماس و ارسال پیامک به صورت اتوماتیک برای مشتریان در نرم افزار CRM
  • ضبط مکالمات و ذخیره آن در پرونده مشتری
  • امکان مشاهده خلاصه پرونده مشتری قبل از تماس در نرم افزار CRM

باشگاه مشتریان

  • امکان مشاهده اطلاعات و وضعیت پروژه ها توسط مشتری در باشگاه مشتریان نرم افزار CRM
  • دانلود پیش فاکتور و فاکتور و حواله خروج
  • مشاهده خلاصه وضعیت مالی و مانده حساب ها توسط مشتری در باشگاه مشتریان نرم افزار CRM
  • ثبت سفارش جدید و امکان انتخاب واحد مورد نظر
  • تیکت گذاری برای واحدهای مختلف سازمان توسط مشتری
  • قابلیت دسته بندی مشتریان در باشگاه مشتریان نرم افزار CRM
  • امکان تکمیل انواع فرم های تعریف شده در باشگاه مشتریان نرم افزار CRM ایده آل توسط مشتری به همراه گردش در سازمان
  • امکان تعریف انواع پارامترها جهت کسب امتیاز مشتری در باشگاه مشتریان نرم افزار CRM
  • امکان نمایش و استفاده از امتیاز ها و گروه بندی مشتریان براساس امتیاز های کسب شده
  • خرید آنلاین در باشگاه توسط مشتری
  • مدیریت پرداخت آنلاین

ایمیل مارکتینگ

  • ارسال و دریافت ایمیل با قابلیت لینک با OUTLOOK
  • ارسال ایمیل گروهی حرفه ای به صورت هدفمند و الگوی خاص در نرم افزار CRM
  • امکان زمانبندی
  • گزارش گیری ایمیل های ارسالی در نرم افزار CRM
  • پیوست فایل

باشگاه مشتریان

  • امکان مشاهده اطلاعات و وضعیت پروژه ها توسط مشتری در باشگاه مشتریان نرم افزار CRM
  • دانلود پیش فاکتور و فاکتور و حواله خروج
  • مشاهده خلاصه وضعیت مالی و مانده حساب ها توسط مشتری در باشگاه مشتریان نرم افزار CRM
  • ثبت سفارش جدید و امکان انتخاب واحد مورد نظر
  • تیکت گذاری برای واحدهای مختلف سازمان توسط مشتری
  • قابلیت دسته بندی مشتریان در باشگاه مشتریان نرم افزار CRM
  • امکان تکمیل انواع فرم های تعریف شده در باشگاه مشتریان نرم افزار CRM ایده آل توسط مشتری به همراه گردش در سازمان
  • امکان تعریف انواع پارامترها جهت کسب امتیاز مشتری در باشگاه مشتریان نرم افزار CRM
  • امکان نمایش و استفاده از امتیاز ها و گروه بندی مشتریان براساس امتیاز های کسب شده
  • خرید آنلاین در باشگاه توسط مشتری
  • مدیریت پرداخت آنلاین

فروشگاه آنلاین

  • تعریف کالا محصولات به همراه مشخصات، توضیحات و تصاویر در نرم افزار CRM
  • مدیریت قیمت ها و موجودی جهت نمایش در فروشگاه
  • مدیریت و نمایشگاه تامین کنندگان در فروشگاه به ازای هر کالا
  • صدور فاکتور و پرداختی به صورت اتوماتیک در نرم افزار CRM ایده آل به ازای هر خرید مشتری در فروشگاه
  • نمایش خرید های انجام شده و قابلیت دانلود فاکتور ها برای مشتری

حقوق دستمزد

  • امکان تعریف فیش حقوقی در نرم افزار CRM
  • تعریف انواع فرمول ها و فرمول نویسی
  • انواع گزارش از فیش های حقوقی در نرم افزار CRM

لینک با سایر سیستم ها

امکان لینک به سایر نرم افزار ها و سایت ها از طریق وب سرویس و API

مدیریت پورسانت ها

  • تعریف انواع پورسانت براساس محصولات در نرم افزار CRM
  • تخصیص پورسانت به کاربران مختلف براساس هر فاکتور
  • گزارش گیری از پورسانت با فیلتر های مختلف در نرم افزار CRM

تنخواه گردانی

  • امکان تعریف هزینه ها و گروه بندی هزینه ها در نرم افزار CRM
  • امکان ثبت دریافتی و پرداختی توسط کاربران به صورت تراز
  • امکان گزارش از تنخواه به تفکیک هر کاربر در نرم افزار CRM

انبار داری

  • ورود کالا به انبار به صورت دستی و اتوماتیک در نرم افزار CRM
  • درج شماره سریال به صورت دستی و اتوماتیک
  • قابلیت گزارش گیری بر اساس شماره سریال در نرم افزار CRM
  • نمایش موجودی انبار در لحظه
  • امکان تعریف حداقل موجودی در انبار
  • درج تاریخ انقضا کالا در نرم افزار CRM
  • کاردکس کالای انبار
  • امکان تعریف چند انبار در نرم افزار CRM
  • گزارش های متفاوت در خصوص موجودی انبار
  • امکان ثبت مشخصات بارنامه در انبار

صدور پیش فاکتور و فاکتور فروش

  • صدور پیش فاکتور به صورت دستی و اتوماتیک در نرم افزار CRM
  • امکان گزارش گیری بر اساس بازاریاب
  • چاپ با فرمت مد نظر در نرم افزار CRM
  • امکان ارجاع پیش فاکتور و فاکتور
  • امکان تعریف مدت زمان اعتبار و شرایط پرداخت در نرم افزار CRM
  • امکان گزارش گیری به صورت کامل
  • ثبت پیش پرداخت ها در پیش فاکتور و فاکتور در نرم افزار CRM
  • امکان تخصیص تخفیف بر روی هر کالا
  • امکان مشاهده موجودی انبار در زمان صدور پیش فاکتور
  • آرشیو کلیه مدارک واریزی و تاییدیه در پیش فاکتور و فاکتور
  • ثبت شماره سریال کالا های انتخاب شده در فاکتور در نرم افزار CRM
  • امکان گزارش گیری بر اساس فروش کالای خاص
  • امکان درج امضای دیجیتال در پیش فاکتور و فاکتور

دبیرخانه

  • مدیریت نامه های ارسالی و دریافتی در نرم افزار CRM
  • امکان تعریف تنظیمات پیش فرض
  • امکان ارجاع نامه در نرم افزار CRM
  • چاپ نامه با فرمت دلخواه با سربرگ و بدون سربرگ
  • گزارش گیری و اندیکاتور نامه ها در نرم افزار CRM
  • امکان درج امضای دیجیتال در نامه

مدیریت خرید

  • تشکیل پرونده برای تامین کنندگان در نرم افزار CRM
  • امکان تعریف کالای خریداری شده و ثبت با سریال
  • ورود کالا به انبار از طریق فاکتور خرید در نرم افزار CRM
  • گزارش گیری کامل بر اساس کالای خریداری شده
  • ثبت پرداخت ها در فاکور خرید و مدیریت پرداخت ها در نرم افزار CRM
  • امکان مخفی سازی فاکتور های خرید
  • ثبت قیمت های خرید به صورت ریالی و ارزی

اپلیکیشن موبایل

  • دسترسی به crm از طریق تلفن همراه
  • دسترسی به داشبورد ها و کارتابل های مدیریتی
  • ثبت اطلاعات مشتری در لحظه از طریق اپلیکیشن نرم افزار CRM
  • مشاهده اطلاعات و سوابق مشتری
  • مشاهده موقعیت مکانی بازاریاب توسط مدیریت در نرم افزار CRM
  • ثبت دقیق موقعیت مکانی پروژه ها

در صورت نیاز قبل از خرید CRM همکاران ما آماده ارائه ی مشاوره و دموی نرم افزار، متناسب با کسب و کار شما هستند

لینک دو طرفه نرم افزار CRM با نرم افزار حسابداری هلو

لینک CRM با نرم افزار هلو

یکی از دغدغه های اصلی مدیران کسب و کار، جداسازی، مداخله و کار مجدد نرم افزار در بین بخش های مختلف سازمان است. نرم افزارهای سازمان با یکدیگر کار نمی کنند و برای تکمیل فرآیندهای تجاری باید اطلاعات تکراری در دو سیستم ثبت و دوباره کار شود و نه تنها وقت کارشناسان را هدر می دهد. میزان خطای انسانی نیز افزایش می یابد.

مهم ترین ارتباط بین نرم افزار ها در یک سازمان، لینک بین نرم افزار CRM و نرم افزار مالی می باشد.

برای اینکه متخصصان و مدیران فروش بتوانند از ویژگی های مالی در CRM استفاده کنند، گزارش های فروش را دریافت کنند و از موجودی حساب مشتری به روز باشند، باید فاکتور و پیش فاکتور و همچنین دریافت و پرداخت را در CRM ارسال کنند. .
از طرفی واحد مالی برای تکمیل سیستم مالی باید فاکتورها و پرداخت ها و دریافتی ها را در سیستم مالی ثبت کند.
در صورت عدم اتصال این دو سیستم، روز به روز دوباره کاری و خطای انسانی افزایش می یابد و بهره وری مجموعه کاهش می یابد.

به عنوان مثال در مجموعه شما کارشناسان فروش پس از انجام مذاکرات با مشتریان قصد صدور پیش فاکتور را دارند. هنگام درج کالا در پیش فاکتور، موجودی و قیمت کالا از سیستم مالی خوانده می شود و پس از تایید پیش فاکتور می تواند به فاکتور تبدیل و به سیستم مالی انتقال پیدا کند. مانده حساب مشتریان نیز در لحظه براساس مانده حساب مشتریان در سیستم مالی قابل مشاهده می باشد. به این ترتیب کارشناسان فروش به صورت مستقل و بدون وابستگی به واحد مالی می توانند در جریان مانده حساب مشتریان باشند.