سوالات متداول

حساب کاربری

  1. آیا امکان ویرایش مشخصات کاربری و ایمیل من وجود دارد؟

پاسخ:  شما می‏‌توانید مشخصات کاربری خود را ویرایش کنید. برای این کار باید با وارد کردن پست الکترونیکی و کلمه عبور، وارد حساب کاربری خود بشوید، سپس با کلیک روی گزینه “پروفایل من” به صفحه‏‌ای منتقل می‏‌شوید که در بخش “اطلاعات کاربر” امکان “ویرایش اطلاعات” وجود دارد.

  1. چرا با وجود درخواست من برای تغییر رمز حساب کاربری، لینک آن برای من ایمیل نشده است؟

پاسخ:  لطفاً ایمیل‌های اسپم(spam) خود را چک کنید. به ویژه ایمیل‌های ارسال شده به حساب‏‌های کاربری gmail گاهی spam می‌شوند. توجه داشته باشید که link تغییر رمز برای شما ارسال می‏‌شود نه خود رمز.

  1. آیا می‌‏توانم به اطلاعات خریدهای قبلی خود دسترسی داشته باشم؟

پاسخ:  برای دسترسی به اطلاعات خریدهای قبلی، باید با حساب کاربری خود وارد شوید، سپس روی گزینه “سفارشات من” کلیک کنید تا سوابق خرید شما نشان داده ‏شود.

 

ثبت و پیگیری سفارش

  1. دوست دارم از هاله افزار خرید کنم، اما هنوز کاملاً به خرید اینترنتی اعتماد ندارم، چگونه مطمئن باشم که پس از خرید، کالا به دست من می‌رسد؟

پاسخ علاوه بر سابقه ، تجربه و محتوای غنی وب سایت هاله افزار، دارا بودن نماد اعتماد الکترونیکی به این کسب و کار رسمیت و اعتبار می‏‌بخشد. نماد اعتماد الکترونیکی توسط مرکز توسعه تجارت الکترونیکی وزارت صنعت، معدن و تجارت پس از بررسی فروشگاه اینترنتی و تطابق نحوه عملکرد آن با قوانین، اعطا می‏‌شود و کسب و کار اینترنتی دارای نماد به صورت مداوم تحت بررسی این سازمان قرار دارد. برای اطمینان بیشتر شما می‏‌توانید در صفحه اصلی وب سایت هاله افزار با کلیک روی نماد از جعلی نبودن آن اطمینان پیدا کنید.

همچنین هاله افزار با بیش از ۱۳ سال سابقه فعالیت و بیش از صدها هزار مشتری و ارائه خدمات مورد انتظار مشتریان، سابقه درخشانی از فعالیت خود ایجاد نموده و همواره به عنوان برند پیشرو در زمینه تجارت الکترونیک نزد مشتریان، نهادهای نظارتی و زنجیره های عرضه کالا شناخته شده است. بنابراین با خیال آسوده سفارش خود را ثبت کنید و از خدمات منحصر به فرد هاله افزار استفاده کنید.

  1. آیا در تمام ساعات شبانه روز می‌توانم سفارش خود را ثبت کنم؟

پاسخ شما در ۲۴ ساعت شبانه روز و ۷ روز هفته می‌‏توانید سفارش خود را ثبت کنید. رسیدگی و پردازش سفارش‏‌هایی که در ساعت‏‌های غیرکاری (از ساعت ۱۷ تا ۸ صبح) ثبت می‌‏شوند، در اولین ساعت‌‏های کاری روز بعد و با اولویت بالاتر نسبت به سفارشات روز بعد انجام خواهد شد.

  1. آیا می‌توانم برای شخص دیگری از هاله افزار خرید کنم و سفارش تحویل آن شخص شود؟

پاسخ:  بله، پس از انتخاب کالاهای موردنظر و اضافه کردن آنها به سبد خرید، در مرحله اطلاعات ارسال سفارش و بخش ” انتخاب آدرس”، شما می‌توانید با انتخاب گزینه “افزودن آدرس جدید” آدرس و مشخصات تحویل گیرنده سفارش را وارد کنید. توجه داشته باشید که اگر مبلغ سفارش را اینترنتی پرداخت کنید، تحویل گیرنده سفارش هنگام دریافت کالا باید کارت شناسایی همراه داشته باشد.

  1. آیا می‌‏توانم کالاهایی که موجود نیستند را سفارش بدهم؟

پاسخ:  خیر، در حال حاضر تنها کالاهایی امکان سفارش گذاری دارند که در سایت هاله افزار با وضعیت موجود و همراه با قیمت مشخص شده‌‏اند.

  1. می‌‏توانم سفارشم را ابطال کنم یا تغییر بدهم؟

پاسخ:  تا پیش از تایید نهایی سفارش و کلیک روی آیکون اتمام خرید شما می‌توانید سفارش را از سبد خرید خود حذف و یا اصلاح کنید.

پس از تایید نهایی سفارش و اتمام خرید و در مرحله پرداخت و ثبت سبد، شما قادر به حذف و تغییر سفارش نیستید. از این مرحله به بعد برای لغو یا تغییر آن، با واحد فروش تماس بگیرید.

  1. بعد از ثبت سفارش، برای اطمینان از پردازش آن باید با هاله افزار تماس بگیرم؟

پاسخ:  خیر، پس از انجام مراحل خرید و ثبت سفارش، پردازش سفارش شما به صورت خودکار از طریق ایمیل اطلاع‏ رسانی خواهد شد و در صورتی که نیاز باشد کارشناسان فروش هاله افزار با شما تماس خواهند گرفت.

  1. می‏‌توانم سفارشم را تلفنی ثبت کنم؟

پاسخ:  خیر، به منظور تسریع فرایند پردازش و ارسال سفارش و نیز کاهش امکان بروز خطا در ثبت سفارش، مشتریان محترم ‏باید سفارش خود را اینترنتی ثبت کنند.

 

کالاهای عرضه شده در هاله افزار

  1. آیا کالاهایی نظیر تجهیزات شبکه که نیاز به نصب و راه اندازی دارند توسط هاله افزار در هنگام تحویل نصب و راه اندازی می‌شوند؟

پاسخ:  معمولاً نصب این گونه کالاها در صورتی که شرکت سازنده یا توزیع کننده آنها سرویس نصب توسط کارشناسان آموزش دیده را لازم بداند، توسط شرکت یا نمایندگی‏‌های مربوط ارائه می‌‏شود. البته بسیاری از کالاها با وجود دفترچه راهنمای موجود در داخل جعبه و فرآیند نصب و راه اندازی ساده آنها، اصولاً نیازی به نصب و راه اندازی توسط کارشناس آموزش دیده ندارند.

ماموران تحویل سفارشات هاله افزار تنها وظیفه دارند سفارش را به مشتری تحویل بدهند و نصب کالا در حیطه تخصص آنها نیست.

  1. امکان ارتقا سخت افزاری، نرم افزاری و اعمال تغییرات سفارشی در کالاهایی که از هاله افزار خریداری می‌‏کنم وجود دارد؟

پاسخ با توجه به تنوع کالاها در فروشگاه اینترنتی هاله افزار و جهت سرعت بخشیدن هرچه بیشتر به پردازش سفارش مشتریان، در حال حاضر این خدمات در هاله افزار ارائه نمی‌شود.

  1. برای انتخاب و خرید کالا در سایت نیاز به مشاوره دارم، راهی وجود دارد که در تصمیم‏ گیری به من کمک کند؟

پاسخ کارشناسان بخش تولید محتوای هاله افزار تمام تلاش خود را می‏‌کنند تا اطلاعات مورد نیاز برای خرید هر کالا در سایت موجود، کافی و روشن باشد. شما راه‌‏های مختلفی برای کسب اطلاعات تکمیلی و تخصصی محصولات در هاله افزار دارید. اطلاعات مربوط به محصولات و همچنین تماس با بخش فروش

  1. کالاهایی که موجود نیستند، چه زمانی در سایت برای فروش عرضه خواهند شد؟

پاسخ:  گاهی به دلایل مختلف مانند عدم عرضه رسمی و گسترده محصول در ایران، وضعیت برخی از کالاها در وب سایت به “ناموجود” تغییر پیدا می‏‌کند و اعلام زمان دقیق عرضه دوباره آنها ممکن نیست، با این حال هاله افزار تلاش می‏‌کند تا این کالاها مجدداً در کمترین زمان در وب سایت ارائه شوند.

  1. آیا ممکن است کالایی را که سفارش می‏‌دهم موجود نباشد؟

پاسخ:  کالاهای دارای قیمت که در سایت هاله افزار با وضعیت “موجود” مشخص شده، در انبار هاله افزار موجود و قابل سفارش گذاری هستند. بنابراین هنگام ثبت سفارش این کالاها نیازی به استعلام موجودی نیست و سفارش در سریع‏‌ترین زمان ممکن پردازش و تحویل خواهد شد. البته به ندرت برای برخی از کالاها در صورت ثبت سفارش‏‌ها با تعداد بالا و همزمان، ممکن است موجودی آن کالا به اتمام برسد. در این موارد به سرعت اقدام به تکمیل موجودی کالا می‌شود ولی در صورت امکان پذیر نبودن، عرضه آن کالاها در سایت به صورت موقت متوقف می‌شود.

  1. آیا کالاهای عرضه شده در سایت هاله افزار اصلی، نو و پلمپ شده و مطابق با اطلاعات سایت هستند؟

پاسخ:  کلیه کالاهای عرضه شده در هاله افزار اصلی، نو و پلمپ شده هستند و هاله افزار به هیچ وجه کالای غیر اصلی، تقلبی (Fake)، و کارکرده ارائه نمی‌‏کند. لازم به ذکر است بسیاری از کالاها توسط شرکت سازنده یا توزیع کننده منطقه‏‌ای به صورت پلمپ شده عرضه نمی‌‏شوند. از این رو جهت اطمینان هرچه بیشتر از کیفیت و کنترل لوازم و اشکالات احتمالی در تولید برخی از محصولات، هاله افزار اقدام به تست و کنترل اولیه اینگونه کالاها می‏‌کند .

  1. آیا تعداد خرید از یک کالا در هاله افزار محدودیتی دارد؟

پاسخ:  به طور کلی محدودیتی برای سفارش تعدادی یک کالا در هاله افزار وجود ندارد، با وجود این با توجه به اینکه موجودی قابل فروش برای هر کالا در هر زمان متفاوت است، برخی اوقات محدودیت‏‌هایی در تعداد قابل سفارش از یک کالا اعمال می‏‌شود.

پرداخت

  1. مبلغ سفارشم را چگونه می‏‌توانم پرداخت کنم؟

پاسخ شما به صورت نقدی، بانکی یا اینترنتی می‏‌توانید پرداخت خود را انجام دهید و هنگام ثبت سفارش در مرحله اطلاعات پرداخت شیوه پرداخت خود را انتخاب کنید.

همگی کاربران هاله افزار می‌توانند از طریق درگاه اینترنتی و با استفاده از همه کارت‏‌های بانکی عضو شبکه شتاب در سایت هاله افزار، هزینه سفارش را به صورت آنلاین پرداخت کنند. همچنین امکان واریز بانکی یا واریز کارت به کارت به شماره حساب‏‌های اعلام شده در سایت هاله افزار برای همه کاربران وجود دارد. در صورتی که آدرس تحویل سفارش، یکی از شهرهای تهران یا کرج باشد مشتریان می‌‏توانند هزینه را هنگام تحویل سفارش، در محل به صورت نقدی پرداخت کنند.

  1. با استفاده از کارت کدام بانک‌ها می‌توان هزینه سفارش را اینترنتی پرداخت کرد؟

پاسخ:  شما می‌توانید با استفاده از همه کارت‏‌های بانکی عضو شبکه شتاب در سایت هاله افزار، هزینه سفارش را به صورت آنلاین پرداخت کنید.

هم اکنون بانک‌های آینده، اقتصاد نوین، پارسیان، پاسارگاد، پست بانک، تجارت، توسعه صادرات، رفاه، سامان، سپه، سرمایه، سینا، صادرات، صنعت و معدن، کارآفرین، کشاورزی، مسکن، ملت، ملی، دی، انصار، قرض‌الحسنه مهر ایران، رسالت، ایران زمین، گردشگری، حکمت ایرانیان، توسعه تعاون، قوامین، بانک شهر و موسسه اعتباری توسعه در شبکه شتاب فعال هستند.

  1. آیا پرداخت در محل، شرایط و محدودیت‏‌هایی دارد؟

پاسخ:  بله، هنگامی که تعداد و مبلغ سفارش از میزان خاصی بالاتر باشد امکان پرداخت نقدی وجود ندارد که این محدودیت در تماس تلفنی مرکز امور مشتریان هاله افزار به مشتری اعلام خواهد شد.

  1. ممکن است پرداخت اینترنتی ناموفق باشد، ولی مبلغ از حساب من کم شده باشد؟

پاسخ:  گاهی ممکن است در هنگام پرداخت شبکه بانکی قطع شود و پرداخت ناموفق انجام شود. اما در این مواقع جای نگرانی وجود ندارد. در این حالت معمولاً پول شما در حساب‏‌های میانی بانک است و خود بانک مغایرت‏‌ها را رفع کرده و مبلغ را به صورت خودکار به حساب شما برگشت می‌‏دهد. اگر تا ۷۲ ساعت پول به حسابتان برگشت نخورد، آنگاه با بانک عامل پرداخت اینترنتی تماس بگیرید تا مغایرت برطرف شود.

  1. آیا می‌‏توانم وجه سفارش خود را به صورت اقساطی پرداخت کنم؟

پاسخ:  در حال حاضر چنین امکانی وجود ندارد.

  1. آیا می‌توانم برای پرداخت سفارش خود چک بدهم؟

پاسخ خیر، برای جلوگیری از بروز مشکلات احتمالی هاله افزار از پذیرش هر گونه چک بانکی معذور است.

  1. آیا پرداخت اینترنتی وجه سفارش در سایت هاله افزار امن است؟

پاسخ:  پرداخت اینترنتی به گونه‏‌ای طراحی شده که امن و راحت باشد. با وجود این شما نه تنها برای خرید از هاله افزار که هنگام هرگونه پرداخت اینترنتی برای اطمینان از امنیت پرداخت خود نکته‏‌های زیر را رعایت فرمایید:

– با مشاهده قسمت آدرس (Address Bar)، در مرورگر (Browser) وب خود مطمئن شوید از پروتکل امن https به جای پروتکل http استفاده می‏‌شود به عبارت دیگر باید در ابتدای آدرس، https وجود داشته باشد.

– قبل از ورود اطلاعات از وجود قفل طلائی رنگ در قسمت بالا و سمت راست صفحه مرورگر وب خود مطمئن شوید، در صورت عدم مشاهده این قفل از وارد کردن اطلاعات کارت خود خودداری کنید.

– برای ورود اطلاعات کارت خود حتماً از صفحه کلید مجازی موجود استفاده کنید.

 

ارسال سفارشات

  1. سفارش خود را به چه روش‌هایی می‌توانم تحویل بگیرم؟

پاسخ:  در سرتاسر کشور سفارش‌‏ها با پست پیشتاز ارسال می‌‏شوند و اگر شهرهایی دفتر نمایندگی تیپاکس داشته باشند، مشتری می‏‌تواند با انتخاب تیپاکس در مرحله انتخاب روش ارسال، به جای پست پیشتاز این روش را انتخاب کند. البته توجه داشته باشید که برخی دفاتر شرکت تیپاکس مرسوله شما را در محل دفتر تیپاکس شهرتان تحویل می‌دهند.

شهرهای تهران و کرج: تحویل اکسپرس رایگان ویژه سفارش‌های با محل تحویل تهران یا کرج است و فقط شامل سفارش‏‌هایی با ارزش بیش از یکصد هزار تومان می‌شود. سفارش‌‌‌‏هایی با ارزش کمتر از یکصد هزار تومان نیز توسط مامور تحویل سفارش هاله افزار تحویل ولی مشمول هزینه ارسال می‌‏شوند.

همچنین سفارش‏‌های با آدرس تحویل تهران یا کرج در صورت درخواست مشتری، می‏‌توانند با پست پیشتاز یا تیپاکس ارسال شوند..

  1. هزینه ارسال سفارش چگونه محاسبه می‌شود؟

پاسخ هزینه‏ ارسال بسته به شرایط سفارش، محل تحویل و نوع ارسال متفاوت است .

  1. آیا می‏‌توانم سفارش خود را در روز و ساعت معینی تحویل بگیرم؟

پاسخ زمان رسیدن ارسال‏‌های خارج از تهران پس از تحویل به پست، بر اساس محدوده جغرافیایی از ۲۴ تا ۷۲ ساعت متغیر است، بنابراین روز رسیدن سفارش با توجه به خدمات پستی مشخص است اما ساعت آن را نمی‏‌توان به طور دقیق تعیین کرد.

به دلیل مسایل مختلف مانند برنامه زمان ‏بندی ارسال در هاله افزار و مشکلات ترافیکی، وعده تحویل دادن کالا راس ساعت خاص برای هاله افزار مقدور نیست.

  1. پس از این که سفارشم را ثبت کردم، چقدر طول می‌‏کشد که به دستم برسد؟

پاسخ:  زمان رسیدن سفارش به دست مشتری بر اساس فاکتورهایی مانند محل و نحوه تحویل متفاوت است.

زمان رسیدن ارسال‏‌های خارج از تهران و کرج پس از تحویل به پست، بر اساس محدوده جغرافیایی از ۲۴ تا ۷۲ ساعت متغیر است.

در شهر تهران بیشتر سفارش‌هایی که در روزهای کاری شنبه تا پنج شنبه تا ساعت ۱۲ ثبت شوند، در همان روز امکان تحویل دارند. در مورد شهر کرج نیز برای سفارش‌هایی که تا ساعت ۱۴ روزهای کاری ثبت می‌شوند، امکان تحویل در همان روز وجود دارد. سفارش‌هایی که بعد از این ساعات ثبت شوند در اولین ساعات کاری روز بعد تحویل داده می‌شوند.

  1. می‏‌توانم کالایی را که سفارش داده‌‏ام با مراجعه به هاله افزار به صورت حضوری تحویل بگیرم؟

پاسخ:  بله این امکان وجود دارد. شما می توانید طی تماس تلفنی با واحد فروش و هماهنگی با همکاران مربوطه روز و زمان تحویل را مشخص نمایید و به آدرس : تهران، میدان بهارستان، ابتدای کوچه نظامیه، پلاک ۱۰۰ ، طبقه اول ، واحد ۲ جنوبی مراجعه نمایید.

  1. تحویل اکسپرس تهران در چه محدوده‌ای امکان‌پذیر است؟

پاسخ:  در حال حاضر فقط سفارشاتی که در محدوده‌های زیر در شهر تهران قرار دارند امکان ارسال توسط پیک هاله افزار را دارا هستند و سایر محدوده‌ها فقط از طریق پست پیشتاز یا تیپاکس ارسال می‌شوند:

از سمت شرق:

تا سه راه آزمایش (بعد از سه راه آزمایش، اگر آدرس از مسیر خیابان دماوند نباشد مانند آدرس‏های به سمت حکیمیه و خود حکیمیه ارسال با پیک مقدور است)

از سمت غرب:

بزرگراه همت (منطقه ۲۲) تا شهرک باقری، آزاد شهر و پیکان شهر

تا کیلومتر ۱۴ جاده مخصوص کرج و جاده قدیم کرج

از سمت جنوب:

تا بزرگراه آزادگان به استثنای شهرری و دولت آباد که برای این دو منطقه ارسال با پیک مقدور است.

از سمت خاوران تا شهرک مشیریه (برای خود شهرک مشیریه ارسال با پیک مقدور است)

مناطق جاده بهشت زهرا، باقرشهر، واوان، پالایشگاه ، نیروگاه برق، قیامدشت، شهرک صنعتی عباس آباد در محدوده تحویل از طریق پیک دیجی کالا نیستند.

  1. سفارشات چه زمانی به پست تحویل داده می‌شود؟

پاسخ:  همه سفارش‌‏ها پس از طی مراحل پردازش، به طور روزانه تحویل واحد پستی مستقر در محل پردازش سفارشات هاله افزار می‏‌شوند.

  1. آیا می‏‌توانم سفارشی را که با پست پیشتاز یا تیپاکس، ارسال شده رهگیری کنم؟

پاسخ بله، شما برای رهگیری سفارشی که با پست پیشتاز ارسال شده می‏‌توانید شماره ۱۰ یا ۲۰ رقمی مرسوله پیشتاز را در آدرس زیر وارد کنید:

http://itemtracking.post.ir/

همچنین برای رهگیری سفارشی که با پست تیپاکس ارسال شده می‏‌توانید با دفتر شعبه تیپاکس در شهر خود تماس بگیرید.

  1. ارسال سفارشات از طریق تیپاکس به کدام شهرها امکان‏‌پذیر است؟

پاسخ:  ارسال از طریق تیپاکس برای سفارش‌هایی امکان‏پذیر است که محل تحویل آنها شهرهایی باشند که دارای نمایندگی تیپاکس هستند.

 

گارانتی

  1. اگر از تاریخ گارانتی کالایی که خریده‌‏ام، مدتی گذشته باشد، دوره گارانتی آن کالا چگونه محاسبه می‌شود؟

پاسخ:  طی قرارداد بین هاله افزار و تامین کنندگان، تاریخ شروع گارانتی بیشتر کالاها، بر اساس تاریخ فاکتور فروش هاله افزار محاسبه می‌شود و تاریخ مندرج در برگه گارانتی به تنهایی معیار اعتبار گارانتی نیست. بنابراین اگر کالایی را دریافت کردید که مدتی از تاریخ شروع گارانتی آن گذشته بود جای نگرانی نبوده و با ارائه فاکتور فروش خود می‌توانید از خدمات گارانتی کالا استفاده نمایید.

  1. می‏‌توانم کالا را بدون گارانتی آن سفارش بدهم؟

پاسخ:  در هاله افزار تنها کالای با گارانتی به فروش می‏‌رسد.

  1. گارانتی کالاها شامل چه مواردی می‏‌شود؟ برای دریافت خدمات گارانتی چکار باید بکنم؟

پاسخ:  به خاطر این که گارانتی شرکت‏‌های مختلف بر اساس نوع کالا متفاوت است و بنابراین در اینجا پاسخگویی دقیق ممکن نیست، بهترین کار این است که با خود شرکت‌های گارانتی کننده تماس بگیرید.

 

خدمات پس از فروش

  1. اگر کالای ارسال شده با آنچه سفارش داده‌‏ام و یا آنچه در سایت دیده ام مغایرت داشت، چه اقدامی باید انجام دهم؟

پاسخ:  با بخش فروش تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر از چگونگی و شرایط خدمات پس از فروش با همکاران مربوطه تماس بگیرید.

 

قیمت

  1. آیا قیمت محصولات در سایت هاله افزار به روز هستند؟

پاسخ:  بله، هاله افزار به طور منظم و روزانه قیمت‏ محصولات عرضه شده در وب‏ سایت خود را کنترل و به روز رسانی می‏‌کند.

  1. آیا قیمت‌‏های هاله افزار نسبت به بازار ارزان‌‏تر است؟

پاسخ سیاست قیمت‏ گذاری در هاله افزار مبتنی بر اصول مشتری مداری و احترام به حقوق مصرف کننده است. به طور کلی قیمت‏‌ها در هاله افزار کاملا مناسب و رقابتی بوده و خرید از هاله افزار برای مشتریان به صرفه است. قیمت‌‏های ارائه شده برای کالاها در هاله افزار قیمت‌‏های خرده فروشی است که غالباً توسط تولید‏کننده و یا نماینده رسمی توزیع آن محصول به صورت مصوب تعیین شده است و قیمت سایر کالاها بر اساس مدل و مشخصات و همچنین کالاهای مشابه در بازار تعیین می‏‌شوند.

سیاست قیمت‌ گذاری در هاله افزار منصفانه است و برای هر مشتری در هر گوشه‏‌ای از کشور قیمت‏‌ها یکسان و شفاف هستند.

  1. آیا در صورتی که سفارشی را ثبت کنم، ممکن است به دلایلی مانند نوسان قیمت ارز، مبلغ ثبت شده تغییر کند؟

پاسخ:  در صورتی که قیمت کالایی پس از ثبت سفارش کاهش یابد، سفارش به روز رسانی و قیمت جدید اعمال می‌‏شود.

پست‎های مرتبط:

پرداخت در محل

روش‌های پرداخت در حال حاضر، پرداخت به صورت نقدی در...

راهنمای ثبت نام و خرید

جستجو و انتخاب کالا برای جستجوی کالای مورد نظر خود...

ضمانت اصل بودن کالا

ارائه گارانتی های معتبر و واقعی: گارانتی معتبرترین مقوله در...