مقالات آموزشی

جدیدترین نسخه ی نرم افزار کافه هلو APEX

جدید ترین نسخه نرم افزار کافه هلو APEX

شرکت نرم‌افزار حسابداری هلو در نسخه‌ی جدید محصول خود که Holoo APEX نام دارد، ابزار جدیدی را معرفی کرده که با استفاده آسان و دسترسی راحت، به عنوان یک همراه برای کسب و کار شما عمل می‌کند. این شرکت، بر اساس تجربیات چند ساله خود در زمینه تولید نرم‌افزار حسابداری، در بروزرسانی جدید خود، به ارائه نرم‌افزار اختصاصی برای صنعت کافه پرداخت.

این نرم‌افزار علاوه بر پوشش کامل تمامی عملیات‌های حسابداری، امکانات ویژه و ضروری برای صنعت کافه را در اختیار صاحبان این کسب‌وکار قرار می‌دهد. این امکانات شامل تعریف انواع کالا و مواد اولیه، تعریف انواع طرف حساب‌ها مانند مشتریان، کارکنان، پیک و تخصیص شماره اشتراک برای هر یک از آن‌ها، صدور همزمان فیش برای مشتریان، کافه، بوفه و مدیر، صدور فاکتور موقت بیرون‌بر و تسویه با پیک است. این تنها بخشی از ویژگی‌های تخصصی نرم افزار کافه هلو APEX است.

مزایای نرم افزار کافه هلو APEX  برای این صنف چیست؟

نرم افزار کافه هلو APEX به صاحبان کافه کمک می‌کند تا با استفاده از امکانات تخصصی مخصوص این صنعت، به مدیریت کارها و فعالیت‌های خود بپردازند.

این نرم‌افزار با توجه به نیاز کاربران، ویژگی‌های بسیار کاربردی را به آن اضافه کرده که منجر به تسریع و سهولت در انجام امور کارهای کافه می‌شود. همچنین، نرم افزار حسابداری کافه هلو، گزینه‌هایی را در اختیار کاربران قرار می‌دهد تا با انتخاب آن‌ها، به راحتی عملیات حسابداری و تهیه گزارش روزانه را انجام دهند.

این امر، زمان رسیدگی به تجزیه و تحلیل داده‌ها و اتوماسیون اداری را به شدت کاهش می‌دهد. در جدیدترین نسخه ی نرم افزار کافه هلو APEX می‌توانید با تعریف انواع کالا و مواد غذایی و گروه‌بندی مواد اولیه، به راحتی مدیریت موجودی انبار خود را انجام داده و به موقع برای تهیه مواد غذایی مورد نیاز اقدام کنید.

این نرم‌افزار امکان وارد کردن اطلاعات میزها و طراحی منوها را به شما می‌دهد و پس از دریافت سفارش مشتریان، فاکتور موقت یا نهایی صادر می‌شود. با این کار، مشتریان می‌توانند سفارش خود را تغییر دهند.

این نرم‌افزار در نسخه‌های تک‌کاربره و چند کاربره عرضه شده است. برای افزایش سرعت ارائه خدمات، توصیه می‌شود نسخه چند کاربره را تهیه کنید و تمام این مراحل را توسط چند کاربر به صورت همزمان انجام دهید.

همچنین، صدور همزمان فیش برای مشتریان و مدیر کافه و صدور گزارش‌های مختلف باعث افزایش آگاهی مدیران کسب‌وکار از میزان فروش و کاستی‌های موجود می‌شود.

این برنامه قابلیت اتصال به چه سخت‌افزارهایی را دارد؟

نرم افزار کافه هلو APEX امکان اتصال به تمامی سخت‌افزارهای فروشگاهی را فراهم می‌کند. این ویژگی به کسب‌وکارها کمک کرده تا سرعت و راندمان کار را بهبود ببخشند و احتمال خطاهای انسانی را کاهش دهند.

با استفاده از این نرم‌افزار حسابداری، امکان اتصال به تجهیزات فروشگاهی مانند دستگاه‌های POS، بارکدخوان‌ها، پرینترها و دستگاه‌های پرداخت الکترونیکی فراهم خواهد شد. با این اتصال، اطلاعات فروش و موجودی کالاها به طور خودکار در سیستم حسابداری ثبت می‌شود که باعث بهبودی در دقت و دسترسی به اطلاعات حسابداری کسب‌وکار خواهد شد.

قابلیت اتصال به صندوق فروشگاهی

با خرید نرم‌افزار حسابداری هلو APEX و نصب آن روی صندوق فروشگاهی، ثبت سفارشات و مدیریت فاکتورها به راحتی انجام خواهد شد. در واقع، اطلاعات فروش و موجودی کالاها به صورت خودکار بین صندوق فروشگاهی و نرم‌افزار حسابداری همگام می‌شوند که به کاربران امکان مدیریت و پیگیری دقیق‌تری از فروش و موجودی‌ها را می‌دهد.

قابلیت اتصال به مودم‌های سیم‌کارتی

جی اس ام مودم، یک دستگاه سخت‌افزاری است که برای ارسال پیامک به مشتریان استفاده می‌شود. با استفاده از این مودم، شما قادر خواهید بود مشتریان کافه یا رستوران خود را به مشتریان وفاداری تبدیل کنید.

با اتصال جدیدترین نسخه‌ی نرم افزار کافه هلو APEX به جی اس ام مودم، می‌توانید به طور خودکار پیامک‌های هدایتی، پیامک‌های تبلیغاتی یا هر نوع پیامک دیگری را به مشتریان خود ارسال کنید. این امکان به شما کمک می‌کند تا ارتباط مستقیم و موثرتری با مشتریان خود برقرار کنید و روابط را بهبود ببخشید.

امکان اتصال به دستگاه‌های کارتخوان

دستگاه کارتخوان نیز یکی دیگر از ابزارهایی است که نرم‌افزار حسابداری هلو APEX به آن متصل می‌شود. با استفاده از این ترکیب قدرتمند، پس از تایید فاکتور در نرم‌افزار حسابداری خود، مبلغ فاکتور روی دستگاه کارتخوان به نمایش در می‌آید. وقتی مشتری فاکتور را پرداخت می‌کند، اطلاعات فاکتور توسط کارتخوان چاپ می‌شود.

اتصال به دستگاه‌های بارکدخوان

بسیاری از کافه‌ها و رستوران‌ها از اسکن بارکد رسید چاپی برای پرداخت استفاده می‌کنند. با اتصال این نرم‌افزار به دستگاه بارکدخوان، امکان تسویه حساب با سرعت بیشتری فراهم می‌شود. وقتی که یک مشتری رسید پرداخت خود را اسکن می‌کند، اطلاعات مربوط به فاکتور به طور خودکار در نرم‌افزار ثبت شده و عملیات تسویه حساب به سرعت انجام می‌شود.

اتصال به کالر آی دی

این نرم‌افزار با برقراری تماس از سوی مشتری، شماره او را به صورت خودکار در سیستم ثبت می‌کند و به فاکتور اضافه خواهد کرد. این قابلیت به شما این امکان را می‌دهد تا هنگام دریافت تماس از مشتری، به سرعت نشانی او را داشته باشید و شماره‌ی او را در سیستم ثبت کنید.

این اطلاعات می‌تواند در فرآیند صدور فاکتور و مدیریت حساب‌های مشتریان بسیار مفید باشد و به شما کمک می‌کند ارتباط با مشتریان را بهبود بخشید و خدمات بهتری ارائه دهید.

کیوسک‌های سفارش‌گیر

با استفاده از جدیدترین نسخه ی نرم افزار کافه هلو APEX شما قادر خواهید بود آن را به کیوسک سفارش‌گیر خود متصل کنید و تمامی فرایند ثبت سفارش و پرداخت صورت حساب را به عهده آن بگذارید. با این روش، مشتریان می‌توانند به راحتی از کیوسک سفارش‌گیر استفاده کرده و سفارشات خود را ثبت کنند.

برخی از امکانات تخصصی نرم‌‌افزار کافه هلو APEX

در جدیدترین نسخه‌ی نرم افزار کافه هلو APEX، تغییرات قابل توجهی در رابط کاربری و امکانات نرم‌افزار اعمال شد. یکی از امکانات جدید این نسخه، اضافه شدن اپلیکیشن اندرویدی به نرم‌افزار است. با نصب این اپلیکیشن بر روی گوشی، فرآیند سفارش‌گیری از میزها بهبود می‌یابد.

اکنون مشتریان می‌توانند به راحتی از اپلیکیشن استفاده کرده و سفارشات خود را ثبت کنند. سفارشات به طور همزمان در سیستم حسابداری نیز مشاهده خواهند شد؛ به این ترتیب امکان پیگیری دقیق‌تر و مدیریت بهتر برای شما فراهم می‌شود.

موارد زیر تنها بخشی از قابلیت‌های قدرتمند این نرم‌افزار است:

  • تعریف کردن سطح دسترسی متفاوت و متناسب با نوع کاربری
  • دسته‌بندی انواع کالاها و گروه بندی کردن تمام مواد اولیه
  • قابلیت ویرایش تنظیمات در پرینتر چاپ فاکتور
  • صدور فاکتورهای متفاوت کافه برای سفارش‌های بیرون‌بر و تسویه با پیک.
  • تهیه گزارش فروش و تیتر فاکتورهای روزانه
  • تهیه لیست تمام کالاهای ثبت شده در فاکتور فروش و کالاهای موجود در انبار کافه

علاوه بر این، رابط کاربری بهبود یافته باعث انجام سریع‌تر امور می‌شود؛ و تجربه کاربری بهبود یافته‌ای را برای شما و مشتریانتان به ارمغان می‌آورد.

جمع‌بندی

نرم‌افزار حسابداری APEX، برای تمامی کسب‌وکارهایی ساخته شده است که در زمینه فروش غذا فعالیت می‌کنند. اگر شما صاحب یک کافه یا رستوران هستید، این نرم‌افزار بهترین انتخاب برای شما خواهد بود و قابلیت‌های متعددی را در اختیار شما قرار می‌دهد تا به بهترین شکل، کسب‌وکار خود را مدیریت کنید.

سوالات متداول:

آیا نرم‌افزار حسابداری APEX دارای نسخه IOS است؟

خیر. این محصول تنها برای سیستم عامل اندروید عرضه شده است.

مهم مزایای استفاده از نرم‌افزار حسابداری APEX چیست؟

باعث بهبود سرعت در انجام امور حسابداری کافه و یا رستوران می‌شود و خطاهای انسانی را کاهش می‌دهد.

دیدگاهتان را بنویسید