
آموزش ورود و ثبت تیکت پشتیبانی
برای ارسال درخواست پشتیبانی و پیگیری آن، مراحل زیر را دنبال کنید.
- 1ورود به باشگاه مشتریانروی دکمه «ورود به باشگاه مشتریان و ثبت تیکت» کلیک کنید.
- 2وارد کردن اطلاعات کاربرینام کاربری و رمز عبور خود را وارد کنید.
اگر حساب کاربری ندارید، با واحد فروش به شماره 38427 داخلی 1 تماس بگیرید. - 3ثبت تیکت جدیدبعد از ورود، گزینه «ثبت تیکت جدید» را انتخاب کنید.
- 4تکمیل فرم تیکتعنوان، موضوع مرتبط و توضیحات را وارد کنید و در صورت نیاز فایل ضمیمه کنید.
- 5ارسال درخواستروی «ارسال» کلیک کنید. یک شماره پیگیری دریافت میکنید.
مشاهده تغییرات نسخه
خدمات ما
خدمات هلو (شبکه و سینگل)
نصب، راهاندازی و پشتیبانی نرمافزار هلو در محیطهای تککاربره و شبکهای.
خدمات کامپیوتری
نصب انواع ویندوزها، پرینترها، آنتی ویروسها و انواع نرمافزارهای جانبی.
خدمات شبکه
کابلکشی، داکتکشی و راهاندازی شبکههای داخلی شرکتها و سازمانها.
اعزام کارشناس
آموزش کاربری نرمافزارها، استقرار، ورود اطلاعات و پشتیبانی حضوری.
تعمیرات
عیبیابی و تعمیرات تخصصی لپتاپ و کامپیوتر، تعویض قطعات اورجینال.
طراحی فاکتور
طراحی فاکتور رسمی و غیر رسمی، چک، بارکد و فیش پرینتر با قالبهای متنوع و اختصاصی.
جهت محاسبه آنلاین مبلغ تمدید نرم افزار، شماره سریال خود را وارد کنید.
در صورت نداشتن تمدید فرم زیر را تکمیل نمایید.
خدمات سریع
دریافت خدمات نرمافزاری در کمترین زمان ممکن.
نسخههای بهروز
دریافت آخرین نسخههای نرمافزار با رفع ایرادها.
پشتیبانی تلفنی
مشاوره و راهنمایی تخصصی از کارشناسان.
خدمات متنوع
خدمات سختافزاری و نرمافزاری مرتبط و غیرمرتبط.
پاسخگویی سریع
پاسخگویی و رفع مشکلات در کوتاهترین زمان ممکن.
مشاوره تخصصی
ارائه مشاورههای حرفهای برای استفاده بهینه از نرمافزار.
گزارشدهی حرفهای
گزارش سود، زیان و گردش حساب برای تصمیمگیری سریع.
قابلیت ارتقا و تمدید نرمافزار
افزودن امکانات جدید و دریافت آپدیتها بدون وقفه.
امنیت اطلاعات
حفاظت از دادهها و تراکنشهای مالی.
آموزش کاربردی
آموزش تخصصی حسابدرای عمومی و خصوصی.
- ارائه نسخههای جدید نرمافزار
- رفع ایراد نرمافزار در قسمتهای مختلف
- رفع مشکل بهصورت تلفنی
پشتیبانی مشتریان
اگر شما مشتری ما هستید و کد شبکه عمومی یا صنفی دارید، میتوانید از طریق سیستم تیکت ما، درخواستها و مشکلات خود را ثبت و پیگیری کنید.
ورود به باشگاه مشتریان و ثبت تیکتاین خطا مربوط به سرویس قفل نرم افزاری است و باید فایل مربوطه (service 5) را روی سیستم با گزینه Run as administrator اجرا کنید. اگر خطا ادامه داشت، داخل Task Manager سرویس server application را بسته (End Task) و مجدد سرویس را اجرا کنید.
این خطا مخصوص کاربران شبکه است که از قفل سخت افزاری استفاده میکنند و نشان میدهد تعداد کاربران بیشتر از حد مجاز است. مثلا نرم افزار شما 4 کاربره است ولی روی 5 سیستم اجرا شده. در این صورت باید با واحد فروش تماس بگیرید و کاربر اضافه خریداری کنید.
اگر مطمئنید تعداد کاربرها درست است، سیستم سرور را یک بار ریاستارت کنید و مجدد نرم افزار را اجرا نمایید.
این خطا نشاندهنده عدم شناسایی قفل سخت افزاری توسط سیستم است. ابتدا مطمئن شوید قفل به سیستم متصل است و در صورت نیاز جای پورت را عوض کنید.
اگر مشکل رفع نشد، نیاز به ریموت یا بررسی حضوری سیستم و قفل دارید.
این خطا مربوط به ناسازگاری نسخه اجرایی قفل سخت افزاری با نسخه نرم افزار است. همچنین ممکن است وجود فایل TNC490.ocx
مشکلساز باشد.
- روی آیکون نرم افزار کلیک راست کنید و Open file location را انتخاب کنید و فایل
TNC490.ocx
را حذف نمایید. - به مسیر
C:\Windows\System32
وC:\Windows\SysWow64
رفته و همین فایل را حذف کنید. - اگر حذف نشد، روی آیکون SmartHelp در نوار وظیفه کلیک راست و Exit را بزنید، سپس دوباره حذف کنید.
اگر مشکل باقی بود، با پشتیبانی تماس بگیرید یا درخواست ریموت کنید.
- وارد Control Panel شوید و Region را باز کنید.
- در تب Format، گزینه را روی Persian قرار دهید.
- وارد Additional settings شوید، در تب Number مطمئن شوید
Decimal symbol
روی . است. - تب Date را باز کنید،
Calendar type
را روی Gregorian و فرمت تاریخ کوتاه و بلند را به شکلyyyy/MM/dd
تنظیم کنید. - در تب Administrative گزینه Change system locale را باز کرده و Persian, Iran انتخاب کنید.
- ویندوز را ریستارت کنید.