صفر تا صد تجهیزات پایانه های صندوق فروشگاهی هلو باکس

صندوق فروشگاهی

فیش پرینتر-بارکد

هنگامی که به خرید می روید، احتمالاً انواع مختلف صندوق را دیده اید. صندوق های نقدی مدرن علاوه بر کارایی بالا، امنیت تراکنش های نقدی را نیز تضمین می کنند. اگر به تازگی مغازه ای باز کرده اید و نیاز به ماشین مغازه را زیر سوال می برید، این مقاله برای شما نوشته شده است. در این مقاله دلایلی را برای سرمایه‌گذاری در یک کمد فروشگاهی ارائه می‌کنیم و سپس مهم‌ترین انواع کمد را که ممکن است برای شما مناسب باشد را معرفی می‌کنیم. پس این مقاله را از دست ندهید.

صندوق فروشگاهی چه ویژگی هایی دارد؟

چه کسب و کار شما بزرگ باشد و چه کوچک، اگر با افراد کار می کنید، در برخی مواقع باید تراکنش های نقدی را انجام دهید و داشتن صندوق فروش برای این مواقع مهم است. در اینجا به مهم ترین مزایای صندوق های نقدی اشاره می کنیم.

پرداخت سریع

نیاز به صندوقدار به این معنی است که باید تا حد امکان سریع و بدون خطا پرداخت ها را انجام دهید. فروشگاه نقدی به شما این امکان را می دهد که به سرعت کل هزینه هر فروش را محاسبه کنید و اگر نیاز به تغییر فاکتور دارید، این کار را سریع انجام دهید. همچنین می توانید یک رسید با مشخصات خرید در محل به مشتری بدهید. رسید مشتری می تواند شامل جزئیاتی مانند تاریخ، نام صندوقدار یا شناسه و سیاست بازگشت باشد. همچنین می توانید از تبلیغات روی این رسیدها استفاده کنید. به عنوان مثال، می توانید رویدادهای آینده فروشگاه خود مانند تخفیف های فصلی یا عرضه محصولات جدید را روی این رسیدها چاپ کنید.

امنیت بالا

نگه داشتن صندوق پولی که می تواند بسته شود، امنیت پول شما را افزایش می دهد. این باعث می شود پول شما در فروشگاه سازماندهی و امن تر شود. پول نقد نیز دور از دید قرار می گیرد و احتمال سوء استفاده توسط کارمندان یا سرقت توسط افراد خارج از فروشگاه را کاهش می دهد. برخی از انواع مدیریت فروشگاه امکان ایجاد دسترسی رمز عبور اضافی برای کارمندان کلیدی را دارند.

گزارش های حسابرسی

انواع صندوق ها قابلیت ثبت اطلاعات دقیق تراکنش های نقدی و غیرنقدی را دارند. این ویژگی به شما این امکان را می دهد که هر زمان که بخواهید گزارش های مالی خود را دریافت کنید. با توجه به این گزارش ها می توانید برنامه های مالی خود را برای آینده با دقت بیشتری انجام دهید.
اکنون که مزایا و دلایل نیاز به صندوق فروشگاهی را می دانید، وقت آن است که با انواع صندوق فروش آشنا شوید تا بهترین انتخاب را برای فروشگاه خود داشته باشید.
انواع مختلف صندوق فروش موجود است.
در اینجا ما چهار نوع مختلف صندوق فروش را معرفی می کنیم. هر کدام از این صندوق‌ها ویژگی‌های خاص خود را دارند و می‌توان از آنها برای کارهای خاصی استفاده کرد. حالا بیایید با یکی از قدیمی‌ترین صندوق‌های پول فروشگاه‌ها، ECR شروع کنیم.

رسید فروشگاه الکترونیکی (ECR)

این نوع صندوق های پول نقد برای ده ها سال به عنوان روش های پرداخت الکترونیکی در فروشگاه ها استفاده شده است. با پیشرفت تکنولوژی امکاناتی مانند امکان دریافت گزارش و نظارت بر میزان فروش این دستگاه ها به میزان قابل توجهی افزایش یافته است. سخت افزار این دستگاه ها همچنین شامل یک کشو نقدی است

محصولات نرم افزار گروه فناوری اطلاعات هلو برای تسهیل کسب و کارها و فرایند فروش قابلیت اتصال به سخت افزارهای فروشگاهی مثل بارکدخوان,ترازوی دیجیتال,سفارش گیر و نمایشگر مشتری را فراهم کرده و آن را هلوباکس نامیده است.

در واقع همزمان با خرید نرم افزار هلو APEX می توانید سخت افزارهای متناسب و منطبق با آن را هم تهیه کنید.اما از کجا بدانیم سخت افزار انتخابی ما منطبق با نرم افزار هلو APEXهست یا نه ؟

متخصصان گروه فناوری اطلاعات هلو,محصولات سخت افزاری کاربردی در اصناف مختلف را مورد آزمون قرارداده و در صورت انطباق این دستگاه ها با نرم افزار هلو ‌APEX برای شرکت های تولید کننده یا وارد کننده این محصولات گواهی انطباق محصول صادر میکنند.

پس از انجام تست های مختلف فنی برای بررسی سازگار سخت افزارهای مختلف با نرم افزار هلو APEX و انجام آزمون های تایید محصول,گواهی نامه انطباق محصول توسط تیم پشتیبانی فنی به محصولات تاییدشده داده میشود.

چطور می توان از انطباق داشتن محصولات سخت افزاری با نرم افزار هلو APEX مطمئن شد؟

کاربران نرم افزار هلو APEX می توانند برای اطلاع از محصولاتی که ارزیابی انطباق محصول بر روی آنها انجام شده و دارای گواهی نامه هستند,به سایت هلو استور مراجعه کرده یا QR CODE نصب شده روی سخت افزار را اسکن کنند.
پس از ورود به لینک یا اسکن QR CODE وارد این صفحه شده و تصویری مشابه زیر اطلاعات محصول مورد نظر را نمایش می دهد.

صدور گواهی انطباق محصول چه لزومی دارد؟

کاربران نرم افزار هلو APEX هنگام استفاده از بعضی سخت افزارها با مشکلات بی شماری مواجهع شدند.مشکلاتی که در اغلب مواقع به دلیل استفاده از سخت افزارهای بی کیفیت و غیر استاندارد به وجود می آمد.

برای حل این مشکل کارشناسان فنی گروه فناوری اطلاعات هلو

در راستای تسهیل کسب و کارها سخت افزارهای موجود در بازار را بررسی میکنند و برای سخت افزارهای تاییده شده گواهی انطباق محصول صادر می کنند.

ماموریت این طرح ارائه خدمات پس از فروش به مشتریان محصولات گروه فناوری اطلاعات هلو بر اساس ارزش های حرفه ای و اصول مشتری مداری است.

تمرکز ما در این راه بر تعهد و تخصص همکارانمان,ظرفیت گسترده شبکه خدمات پس از فروش,به کارگیری هوشمندانه تکنولوژی های پیشرفته,معرفی محصولات با کیفیت,استفاده بهینه از ظرفیت منابع جهت افزایش سودآوری و تامین متوازن و پایدار منافع ذی نفعان است.

مزایای هلو باکس

صدور گواهی انطباق :

هلو باکس بهترین بسته سخت افزاری مناسب نرم افزار هلو APEX را برای شما فراهم می کند و تمام چالش های انتخاب سخت افزار مناسب را از بین می برد.

اتصال سریع و آسان :

سخت افزارهای دارای گواهی انطباق,به راحتی و بدون دردسر به نرم افزارهای هلو APEX متصل می شوند تا همه امور مالی و حسابداری کسب و کار به بهترین شکل ممکن انجام شود.

فیش پرینتر -بارکد اسکنر

عرض چاپ:27 میلی متر

سرعت چاپ:220 میلی متر ثانیه

نوع برش:خودکار

پورت ارتباطی:USB.Serial-ethernet

 

منبع نور:650m

نوع اسکن:تک بعدی

وزن:240 گرم

اتصالات:USB.USB COM.RS/323

صندوق فروشگاهی

نمایشگر:15 اینچ LED

پردازنده: intel celeron Quad-core N5095

وزن: 4.8 کیلوگرم

حافظه:SSD 128 GB

پورت: Lan.USB.HDMI