مقالات آموزشی

آموزش اتوماتیک سازی مراحل تولید در نرم افزار هلو

در نرم افزار هلو قابلیت اتوماتیک سازیِ فرایند تولید وجود داره . با فعال سازی این امکان ، نرم افزار همزمان با صدور فاکتور فروش ، بصورت اتوماتیک به تعداد فروش رفته ، تولید اون محصول رو طبق فرمول انجام میده ، این امکان خاص به درخواست مشتری اضافه میشه و صرفا در نسخه های پیشرفته و جامع تولیدی قابلیت استفاده از اون وجود داره . در صورتی که از نسخه های ساده یا متوسط استفاده می کنید یا قصد خرید اون رو دارید با کارشناسان ما تماس بگیرید تا نرم افزار شما رو به نسخه پیشرفته یا جامع ارتقا بدن و در صورت نیاز با افزودن امکان تولید هنگام ثبت فاکتور فروش ، بتونین از قابلیت اتوماتیک سازی فرایند تولید استفاده کنید . پس از افزودن این امکان به نرم افزار ، برای فعالسازی اون ، به بخش تنظیمات / تنظیمات مدیریتی و تنظیمات فاکتور می ریم و گزینه تولیدِ اتوماتیک کالا در فاکتور فروش رو فعال می کنیم .
با فعال کردن این گزینه برای محصولاتی که قبلا برای اونا فرمول تولید معرفی کردیم ، همراه با صدور فاکتور فروش ، عملیات تولید طبق فرمول به میزان فروش رفته ثبت میشه . حسن اتوماتیک سازی فرایند تولید ، جلوگیری از خطاهای انسانی ، مدیریت زمان و حذف عملیات تولید بصورت دستیه . درخواست این کیت بیشتر از طرف اشخاصیه که فرمولِ مواد اولیه تشکیل دهنده ی محصولاتشون ثابته و از طرفی تولیدِ محصولاتشون صرفا همزمان با صدور فاکتور انجام میشه . اینگونه کسب و کارها ، به دلایل مختلف ، محصولات رو بصورت عمده از قبل برای فروش آماده نمی‌کنن . از این نوع نرم افزار مشاغل میتونیم به رستورانها ، فسد فودها و سایر مشاغلی که عملیات تولید اونا همزمان با سفارش مشتری انجام میشه نام ببریم .

فرایند تولید در نرم افزار هلو

اتوماتیک سازی مراحل تولید در نرم افزار هلو

آموزش حسابداری به صورت عمومی و خصوصی

روش اول تولید ساده :

شامل : عملیات تولید ساده یا آنی ( انجام عملیات تولید در نرم افزار هلو بصورت دستی جهت مشاهده قیمت تمام شده ) ، معرفی فرمول تولید ( درج مواد اولیه هر محصول به همراه هزینه های آن در فرم تولید فرموله و ذخیره آن بطوری که پس از فروش هر محصول طبق تولید فرمول از انبار مواد اولیه کسر گردد و محصول آماده برای فروش به انبار محصول اضافه گردد ) ، تخمین تولید ( به شما میزان مواد اولیه برای تولید محصول مورد نظر را نمایش و گزارشی از کسری انبار برای تولید تعداد محصول دلخواه را خواهید دید )
روش دوم تولید فرموله :

در این بخش کافیست ، ریز مواد اولیه یک محصول را یکبار تعریف و ذخیره نمایید . در زمان صدور فاکتور فروش ، تولید هر محصول به تعداد فروش رفته بصورت خودکار انجام خواهد شد ( مواد اولیه به میزان تعداد فروش آن کالا کسر ، محصول مورد نظر تولید و آماده برای فروش می گردد ) . اصلاحات تولید ( در هر زمان می توانید فرمول تولید و عملیات تولید و هزینه های مرتبط با آن را که قبلا ثبت کردید اصلاح نمایید ) ، گزارشات تولید ( فرمولهای تولید و ریز مواد اولیه ، گزارش کاملی از محصولات تولید شده به ریز تاریخ و مواد اولیه دخیل در محصول به همراه کاردکس کالاها و مواد اولیه دخیل در محصول

 

دیدگاهتان را بنویسید