مقالات آموزشی

امکان حواله بین انبار در نرم افزار حسابداری هلو

امکان حواله بین انبار در نرم افزاری حسابداری هلو
آیا می دانید با استفاده از نرم افزار حسابداری هلو می توانید انبار کالاهای خود را در چندین انبار با قابلیت انتقال بین انبارها کنترل کنید؟

حواله بین انبار در نرم افزار هلو ،با استفاده از این امکان شما می توانید انبارهای مختلف را به عنوان گروه اصلی در نرم افزار هلو تعریف نمایید و با صدور حواله بین انبار موجودی کالای خود را از انباری به انبار دیگری منتقل نمایید.

این امکان به صورت پیش فرض بر روی نسخه های متوسط به بالا وجود دارد و با پرداخت هزینه جزئی بر روی نسخه های ساده قابل افزودن می باشد.

به طور مثال اگر شما صاحب چندین فروشگاه با یک انبار مرکزی می باشید که کالاها ابتدا با فاکتور خرید وارد انبار مرکزی می شوند و سپس بنا به درخواست هر شعبه از انبار مرکزی به شعبات مختلف ارسال می گردد می توانید از این امکان استفاده نمایید.

بنابراین می توانید کالاهایی را با نام یکسان در گروه های اصلی مختلف که انبار هستند تعریف کنید و در هنگام ثبت نقل و انتقالات بین انبارها تصمیم بگیرید که کالا به کدام انبار و کدام انبار ارسال شود.

در این صورت کلیه نقل و انتقالات به صورت خودکار ثبت و از موجودی انبار مبدا کسر و به موجودی کالا در انبار مقصد اضافه می شود. کالاهای منتقل شده نیز در کاردکس ثبت خواهند شد که امکان گزارش گیری را فراهم می کند. هر شاخه مدیریت موجودی و انبار به صورت جداگانه در انبار مرکزی امکان پذیر است.

پیشنهاد خرید

ماوس بی سیم تسکو مدل TM 694

330,000 تومانخرید کنید

امکانات کلی کیت حواله بین انبار در نرم افزار حسابداری هلو :

  • قابلیت جابه جایی کالاها بین انبارهای مختلف
  • قابلیت چاپ رسید حواله بین انبارجهت مستندات و بایگانی ها
  • قابلیت اصلاح و حذف حواله بین انبارهای صادره
  • قابلیت نوشتن توضیحات در حواله
  • قابلیت ثبت تاریخ و شماره حواله
  • گزارش و چاپ مجدد حواله های صادره

دیدگاهتان را بنویسید