دسته‌بندی نشده

بسته دورکاری بدکا + ( مجازی سازی )

بسته دورکاری بدکا + ( مجازی سازی )

بسته دورکاری بدکا + ( مجازی سازی )

با نرم افزار بدکا مهاجرت به دنیای رایانش ابری را آسان کنید…

بسته دورکاری بدکا + ( مجازی سازی ) فروشگاه اینترنتی هاله افزار

مجازی سازی نرم افزارها  با استفاده از نرم افزار   بدکا Application Server :

با استفاده از  بدکا Application Server می توانید تمامی نرم افزارهای تحت ویندوز و یا حتی تحت وب خود را بصورت متمرکز و مجازی در اختیار کاربران خود بگذارید.

تنها با یک بار نصب برنامه های مورد نیاز بر روی Server ، امکان استفاده همزمان تمامی کاربران از فزارها از همه جا  فراهم میشود.

 

بدکا appserverimgمتمرکز کردن برنامه ها و بانک های اطلاعاتی در دیتا سنترها هزینه نگهداری و کنترل دسترسی ها را بطور چشم گیری کاهش میدهد.

 

نرم افزار بدکا بدون نیاز به هرگونه تغییر در سورس برنامه ها و یا ایجاد تغییر در ساختار فعلی شبکه، نیاز به نصب برنامه ها بر روی کلاینتها را کاملا حذف میکند و کاربران به راحتی می توانند برنامه های خود را بدون نیاز به نصب بر روی دستگاه خود، از هرجایی حتی خارج سازمان اجرا کنند.

بدکا همزمان باعث افزایش سرعت و امنیت و کاهش چشم گیر هزینه ها می شود.

 

برتریهای رقابتی بدکا :

  • نیاز حداقلی به پهنای باند. هر کاربر با پهنای باندی کمتر از ۱۵ kb/s می تواند به همه نرم افزارهای مورد نیازش دسترسی پیدا کند بدون اینکه آنها را بر روی سیستم خود نصب کرده باشد!
  • نصب و راه اندازی بسیار آسان و سریع
  • امکان تضمین امنیت با استفاده از سیستم عامل Bootable مخصوص به خود بر روی کلاینتها (کاربران می توانند حتی از طریق یک کامپیوتر بدون Hard Disk و از طریق یک Bootable Cooldisk به نرم افزارهای خود دسترسی پیدا کرده و آنها را در Private Cloud به اجرا درآورند.)
  • بدون وابستگی به سیستم عامل سمت کاربر (کاربران می توانند از طریق سیستم عاملهای ویندوز، Mac، لینوکس، اندروید، IOS، Windows Phone و … به همه نرم افزارهای تحت ویندوز خود دسترسی پیدا کرده و آنها را به اجرا درآورند!)
  • قیمت پایین نسبت به محصولات مشابه
  • پشتیبانی محلی توسط شرکت تولید کننده
  • عدم نیاز به خرید لایسنس نرم افزارها برای کلاینتها
  • امکان Web Based کردن تمام نرم افزارهای کاربردی سازمان

دیدگاهتان را بنویسید