دسته‌بندی نشده

چرا خرید از ما ؟

ترتیب مقاله

چرا خرید از ما؟
شرکتها و فروشگاه های بسیاری در زمینه فروش انواع نرم افزار حسابداری، آنتی ویروس، ماشینهای اداری و کالاهای دیجیتال فعالیت دارند.چرا مشتریان ما تنها با یکبار خرید از ما مشتری ثابت ما میشوند؟
 
اعتماد:
بیش از هر عاملی اعتماد است که باعث وفاداری مشتریان به فروشنده میشود. این اعتماد میتواند به هر دلیلی باشد که در ادامه به آن می پردازیم.
 
مشاوره تلفنی قبل از خرید:
بسیار پیش آمده مشتریان ما قبل از خرید به یک مشاوره تلفنی نیاز پیدا کنند.
همکاران ما در قسمت فروش با توجه به تجربیات خود بهترین مشاوره را به مشتریان گرامی ارائه میدهند. گاهی اوقات این مشاوره ها باعث تغییر نظر مشتری در خرید یک محصول میشود که بعدها مشتری با تماسهای خود ابراز رضایت و تشکر خود را به ما اعلام می نماید که این امر باعث خوشحالی و دلگرمی ما در ادامه خدمتگذاری میشود.
رساندن محصولات در موعد مقرر بدست مشتریان:
در خرید آنلاین، رساندن محصول بدست مشتریان در موعد مقرر یکی از دغدغه های مشتریان ما میباشد.
ما با افتخار به شما خریدار گرامی اعلام می کنیم در سریعترین زمان ممکن محصولات را بدستتان می رسانیم.
محصولات در شهر تهران در چند ساعت اولیه بعد از سفارش بدستتان خواهد رسید و در شهرستانهای نزدیک نیز محصولات در کمتر از یک روز و در شهرستانهای دور در کمتر از ۴۸ ساعت بدستتان خواهد رسید.
اطمینان جهت دریافت محصول مورد نظر در ازاء پرداخت مبلغ محصول:
در فضای مجازی و در زمانیکه با شنیدن انواع کلاه برداریهای اینترنتی رقبت مشتریان در خرید اینترنتی کاهش می بابد وظیفه ما و دیگر فروشگاه های معتبر اینترنتی این است که بتوانیم با ارائه مدارک و مستندات قانونی اعتماد را در خریدار افزایش دهیم تا بتوانیم فرهنگ خرید اینترنتی را در جامعه افزایش دهیم. یکی از مستنداتی که ما به مشتریان گرامی ارائه میدهیم نماد اعتماد الکترونیکی میباشد.
ارائه گارانتی های معتبر و واقعی:
گارانتی معتبرترین مقوله در خرید یک محصول میباشد.  فروش محصولات بدون گارانتی و یا با گارانتی های غیر معتبر مشکلات زیادی را در آینده بوجود می آورد..
هنگامی که محصولات با گارانتی واقعی عرضه میشوند فروشگاه متعهد میشود تا هر گونه خدمات پس از فروش را که هم از لحاظ عرفی و انسانی و هم از لحاظ شرعی واجب میباشد را به مشتریان خود ارائه نماید.

دیدگاهتان را بنویسید