مقالات آموزشی

کیت امکان خلاصه سند(ادغام اسناد) در نرم افزار هلو

یکی از امکانات پرکاربرد نرم افزار هلو امکان خلاصه سند یا ادغام اسناد می باشد که در بین حسابداران برای انجام امور مالیاتی شرکتها بسیار محبوب است. محبوبیت کیت خلاصه سند به این دلیل است که برای تحریر دفاتر قانونی نیازی نیست کل سند های یک روز، یک هفته و یا یکماه را به جزء در دفاتر وارد نمایید و کافیست با گزارشی که توسط امکان خلاصه سند می گیرید،

آیا در نرم افزار هلو امکان گزارش گیری از اسناد بصورت خلاصه وجود دارد؟

آیا در نرم افزار هلو امکان ادغام اسناد وجود دارد؟

گزارش خلاصه اسناد برای مشاهده مانده اسناد مالی به صورت خلاصه و به صورت گروه بندی کلی یا در یک مقطع زمانی خاص استفاده می شود.

این گزارش برای مدیران مالی شرکت ها مفید است تا بلافاصله حساب ها یا اسناد صادر شده را بررسی کنند.

کاربران این گزارش می توانند علاوه بر اعمال فرمت تاریخ صدور، از فرمت شماره سند نیز استفاده کنند.

همچنین با این گزارش می توانید اسناد را به دلخواه ترکیب کنید و بر اساس تعداد اسناد ترکیب شده به صورت پیش فرض یا پیش فرض گزارش دهید.

دیدگاهتان را بنویسید